ja maiałem i mam niestety On w E39 miałem jak i w e60 mam 3.0l agregat
co do porownania samochodow e39 lepiej sie drogi trzymała zawieszka Mtechnik
ładniej w srodku materiały naprawde lux a w e 60 tona plastiku i skory ktora w kazdym miejscu jest inna bo bmw oszczedza niestety w nowych autach na jakosci silnik niema pomruku R6 chodzi jak zwykły ON mianowicie w E39 ja sie wkrecił pow 2500 tys dzwiek i moc była maskaryczna 3 bieg i sie DSC włanczało e39 jest dlamnie ostatnim prawdziwym bmw a troche kantow z dimasem nakrecilismy BMW typowy sentyment mnie łaczył z nia moze dlatego ze jak 2 lata temu ja kupilismy miała 58 tys przebiegu trudno sie mowi a dbałem o nia tak jak mogłem polerki za 200zł pasty z najwyrzszej połki wszystko katalogf akcesoriow BMW choleradlaczego ja mi sprzedali a miał byc moja
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez STIG dnia Pon 21:15, 19 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa) Idź do strony Poprzedni1, 2
Strona 2 z 2
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach